Grupa ZPR Media ma nowego korespondenta w USA
Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych dla redakcji Grupy ZPR Media relacjonuje Sergiusz Zgrzebski, który rozpoczął właśnie współpracę jako jej amerykański korespondent.
 

- Wybory prezydenckie w Stanach będą miały wpływ nie tylko na sytuację polityczną i społeczną w samej Ameryce, ale też w Europie i na całym świecie. Od tego, kto wygra to starcie, zależą też przyszłe losy relacji polsko-amerykańskich. To mogą być najważniejsze wybory w ostatnich kilkudziesięciu latach. Chcemy, by nasi Słuchacze i Czytelnicy mieli bezpośredni dostęp do informacji, co da im bardziej szczegółowy obraz sytuacji i pozwoli na lepsze zrozumienie nastrojów za oceanem. Korespondent na miejscu pozwoli nam na natychmiastową reakcję w przypadku nagłych i nieprzewidzianych wydarzeń, których może w trakcie tych wyborów nie brakować – przekazał mediom Marek Balawajder, Dyrektor Zintegrowanego Newsroomu Grupy ZPR Media.
Sergiusz Zgrzebski w Grupie ZPR Media
Korespondencje Sergiusza Zgrzebskiego pojawiają się w serwisach informacyjnych rozgłośni Grupy ZPR Media: Radiu ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radiu VOX FM i Radiu PLUS oraz w „Super Expressie” i w portalu se.pl, gdzie zamieszczane są też jego relacje wideo.
Na stronie głównej portalu se.pl powstanie specjalna sekcja poświęcona tematyce amerykańskich wyborów, w której oprócz bieżących informacji znajdą się także opinie ekspertów i komentarze publicystów „Super Expressu”, a w dniu wyborów trwać będzie całodobowa relacja na żywo.
Czytaj także: “SE” kosztuje więcej
Sergiusz Zgrzebski przez blisko 20 lat związany był z polonijnymi mediami w Chicago: pracował jako reporter i prezenter Telewizji POLVISION, gdzie m.in. prowadził główne wydanie wiadomości „Monitor”, był również związany z Polskim Radiem 1030 AM Chicago. W latach 2007-2010 był korespondentem TVP Polonia dla programów „Wieści Polonijne”, „Tydzień Polski” i „Polska 24”.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa ZPR Media ma nowego korespondenta w USA