Serwis National Geographic Channel w Gazeta.pl
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl.
W serwisie NGC.Gazeta.pl publikowane są materiały wideo, galerie zdjęć oraz opisy programów emitowanych w National Geographic Channel i Nat Geo Wild (m.in. „Megafabryki”, „Tabu”, „Katastrofy w przestworzach”), a także materiały poświęcone przyrodzie, podróżom, społeczeństwu, historii, nowym technologiom oraz motoryzacji.
Na stronie znajduje się również strefa rozrywki z interaktywnymi aplikacjami oraz ramówka telewizyjna kanałów z portfolio National Geographic.
NGC.Gazeta.pl jest także zintegrowany z witryną Podroze.Gazeta.pl, co ma ułatwiać internautom dostęp do treści publikowanych w obydwu serwisach.

W ramach współpracy z National Geographic Channel, Gazeta.pl odpowiada także za sprzedaż reklam w serwisie NGC.Gazeta.pl. Projekty specjalne oraz kampanie reklamowe obsługuje biuro reklamy Gazeta.pl, natomiast za reklamę wideo odpowiada sieć AdPlayer.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Serwis National Geographic Channel w Gazeta.pl