SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli

Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację Sexedpl założoną przez Anję Rubik we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Organizatorzy kierują swoją kampanię do nauczycieli, którzy szukają narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej.
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Zdaniem fundacji Anji Rubik, programy nauczania pełne są informacji o kwestiach odległych i abstrakcyjnych dla współczesnych nastolatków. Nauczyciele nie mają tym samym do dyspozycji dobrych, kompleksowych materiałów do uczenia ich o ciele, dojrzewaniu czy relacjach. Dlatego Sexedpl, w ramach akcji „Lekcje bez tabu”, bezpłatnie udostępnia im rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, opracowane przez ekspertów - można je pobrać ze strony lekcjebeztabu.pl.

Podczas gdy pierwsza odsłona kampanii z lutego br. miała charakter ogólny, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. Do udziału zaproszono znanych nauczycieli i edukatorów: Przemka Staronia, Tosię Kopyt, Basię Pietruszczak, Huberta Pajączkowskiego oraz Anetę Korycińską, znaną również jako Baba od polskiego.

Czytaj także: Młodzi artyści i aktorzy w kampanii o HPV

– Scenariusze Lekcji bez tabu zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia. Jesteśmy dumni, że Sexedpl zareagował tak szybko na wdrożenie nowej podstawy programowej zastępującej Wychowanie do życia w rodzinie. Jeszcze przed wejściem w życie nowego przedmiotu mamy za sobą pilotaż świeżego, rzetelnego i atrakcyjnego dla młodzieży sposobu uczenia o ciele, emocjach i relacjach. Pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie lekcjebeztabu.pl mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami Fundacji – opowiada mediom Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w fundacji Sexedpl.

Nowa kampania fundacji Anji Rubik

Spot został nakręcony w jednym z warszawskich liceów, kamerą z ręki. Całość jest mocna, autentyczna, bliska szkolnej codzienności. Za reżyserię odpowiada Leo Gordienko.

– Tym razem mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą i problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji. Chcemy jeszcze bardziej podnieść efektywność akcji, która i tak już przynosi świetne rezultaty – dodała Katarzyna Kantner, senior copywriterka w agencji Ancymony (*ancy).

Film pojawił się w sieci w formie spotów oraz w formatach YouTube Shorts, Meta Reels i Stories oraz TikTok. Dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy statyczne z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się w serwisach Facebook i Instagram oraz na portalu Librus Szkoła. Wsparciem digitalowym będzie także kampania Search oraz kampania Programmatic, które pozwolą dotrzeć do precyzyjnie określonych grup odbiorców. W ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół.  

Niedawno podawaliśmy, że HomeGirl to cyfrowe narzędzie zaprojektowane przez kobiety dla kobiet, za którym stoją Sexedpl, fundacja IT Girls i agencja Brain. Do wsparcia projektu dołączył Uber, dotychczasowy partner Antyprzemocowej Linii Pomocy. HomeGirl umożliwia bezpieczne połączenia głosowe z innymi użytkowniczkami, czat, zgłoszenia niebezpiecznych miejsc oraz funkcję SOS.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl