Siatkarska za-dyszka w bożonarodzeniowych reklamach Plusa na kartę (wideo)
Zaczęła się kampania bożonarodzeniowej promocji w taryfie Plus na kartę. W reklamach - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Media Direction - występują zawodnicy z siatkarskiej reprezentacji Polski.
Spot z kampanii, pokazujący scenkę z treningu siatkarzy reprezentacji Polski jest oparty na grze słów „zadyszka” i „za dyszkę”. Ma to podkreślać, że w bożonarodzeniowej promocji w Plusie na kartę przez pierwszy miesiąc nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci kosztują 10 zł (potem 25 zł). Taka oferta będzie obowiązywać do końca br.
Siatkarze w reklamach różnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu występują od końca sierpnia. Ostatnio promowali SmartDom oraz nową wersję SmartFirmy.
Kampania bożonarodzeniowej promocji Plusa na kartę jest prowadzona od 9 listopada, obejmuje telewizję, kina, outdoor (citylighty) oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu Ryszard Kłosowski i TFP, a postoprodukcją - Rio De Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Siatkarska za-dyszka w bożonarodzeniowych reklamach Plusa na kartę (wideo)