Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa „Aegis” w nazwie od 2020 roku
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network, do której należą takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect, dentsu X zamierza usunąć z nazwy człon „Aegis”. To element realizacji strategii One Dentsu.
Człon „Aegis” ma zniknąć z nazwy Dentsu Aegis Network od 1 stycznia 2020 roku. Sieć chce też zintensyfikować działania w regionie Azji i Pacyfiku, aby w pełni zrealizować strategię „One Dentsu”.
Pracownicy sieci zostali poinformowani, że z początkiem przyszłego roku pojawi się nowa struktura korporacyjna, w ramach której sieć będzie działać obok Dentsu Inc., a nie jako spółka zależna.
Dyrektor naczelny i dyrektor wykonawczy DAN, Tim Andree w rozmowie z Campaignlive wprawdzie nie potwierdził rebrandingu, ale jasno dał do zrozumienia, że biznes jest przełomowy. - Integracja Dentsu Network i Aegis Media dobiegło końca - powiedział. Z kolei rzecznik sieci dodał: - Obecnie nie skupiamy się na nazwie, ale na działaniach zbliżających firmy Dentsu Aegis Network i Dentsu. Jest to naturalna ewolucja w celu zapewnienia długoterminowego zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół naszego zorientowania na klienta, innowacji i kreatywności.
Sieć Dentsu przyjęła nazwę Aegis w 2012 roku w wyniku przejęcia przez Dentsu za 3,2 mld funtów brytyjskiej grupy Aegis.
- Od ponad roku jesteśmy w procesie transformacji. Cel to, zgodna z naszymi obserwacjami, zmiana funkcjonowania grupy, czyli maksymalne wykorzystanie kompetencji, które posiadamy (strategia, data, digital, performance marketing, produkcja filmowa czy planowanie mediów) dla rozwoju produktów, marek i usług naszych klientów. One Dentsu to naturalna ewolucja, która ma na celu zapewnienie długoterminowego, zrównoważonego rozwoju, zbudowanego wokół wspólnej pasji budowania marek w oparciu o innowacyjność, idee, dane, technologie i kreatywność. Istotne jest dla nas to, jak obsługujemy naszych klientów i odpowiadamy na ich wyzwania- podkreśliła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Martyna Adamska, PR coordinator w Dentsu Aegis Network Polska.
O tym, co dokładnie to oznacza dla biznesu w Polsce i na świecie polski oddział DAN poinformuje po wakacjach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sieć Dentsu zrezygnuje ze słowa „Aegis” w nazwie od 2020 roku