Red8 Advertising dla Bobo Frut
Agencja reklamowa Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się obsługą marki Bobo Frut (Nestlé Polska).
Nestlé Polska rozszerzyło współpracę z Red8 Advertising o obsługę Bobo Frut. Agencja pracuje już dla kilku innych marek z portfolio marketera - Lion, KitKat, Princessa i Gerber).
- Zakres współpracy nie został jeszcze doprecyzowany - informuje nas Martyna Adamska-Pakuła z biura prasowego Dentsu Aegis Network Polska).
Bobo Frut to marka soków, nektarów, lemoniad i przecierów dla niemowląt i małych dzieci.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Red8 Advertising dla Bobo Frut