Winiary z konkursem i loterią
Marka Winiary (Nestlé Polska) rozpoczęła loterię „Makaromania” oraz ogólnopolski konkurs „Złap swój smak i wszystko gra!”. Obie akcje organizuje agencja Unique One.
Zgłoszenia do konkursu „Złap swój smak i wszystko gra!” przyjmowane będą od 14 czerwca do 25 lipca 2021 roku i obejmują dania instant Winiary (lista produktów dostępna w regulaminie konkursu).
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Winiary (Dania lub Nudle w kubku Winiary), dokonać prawidłowego zgłoszenia SMS-em pod numerem 70711, w treści wpisując prefiks Winiary, numer ze swojego dowodu zakupu i odpowiedź na pytanie konkursowe "Łapiesz domowe klasyki, czy street smaki?"
W konkursie, jury co tydzień wybiera laureatów nagród tygodniowych: Xbox Series X (2 sztuki), słuchawki dokanałowe JBL (10 sztuk). Konkurs zostanie zakończony wybraniem laureata nagrody głównej w wysokości 5 tysięcy zł na karcie przedpłaconej. Laureata nagrody głównej również wyłania jury. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu, który wspierają działania w social media, a także w prasie w punktach sprzedaży.
Loteria Winiary - zasady
Zgłoszenia do loterii „Makaromania” przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca 2021 roku. Obejmują produkty marki Winiary do makaronu. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii), wysłać SMS pod numer 70916, wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu.
Loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu.
Do wygrania w loterii jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tyś. złotych.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social media, w aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Winiary z konkursem i loterią