„Słodki Styl” promuje czekoladki Wawel (wideo)
Trwa akcja „Słodki Styl” promująca czekoladki firmy Wawel. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Tippingpoint i dom mediowy Pan Media Western.
W promocji Wawelskich czekoladek Kasztanki, Malaga i Tiki Taki należy zebrać odpowiednią ilość opakowań po tych produktach i przesłać je wraz z kuponem. Każdego miesiąca pierwsze 3 tys. zgłoszeń jest nagradzane kamizelką w innym kolorze – w listopadzie pomarańczową, w grudniu fioletową, a w styczniu granatową. To druga odsłona promocji prowadzonej pod nazwą „Słodki Styl”.
Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz radiu.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Słodki Styl” promuje czekoladki Wawel (wideo)