„Słońce, muzyka, dobre wino” w kampanii El Sol (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa win El Sol (dystrybuowanych przez firmę Ambra) związana ze sponsorowaniem El Sol Salsa Festivalu. Akcję wspólnie z Ambrą przygotowały firmy Walk Promotion, PZL, Papaya Studio i Kuźnia PR.
Nowe reklamy win El Sol pokazują malowniczą hiszpańską winnicę, w której pracownikom podczas zbiorów towarzyszy rozbrzmiewająca w oddali muzyka. Kiedy zacina się ona na „El El El El El El…”, wszyscy przerywają pracę, ale za chwilę wracają płynne dźwięki.
- Celem kampanii jest emocjonalne, ale z tak charakterystycznym dla marki poczuciem humoru, podkreślenie, że El Sol to niekwestionowany mistrz południowych klimatów i południowego stylu życia, który dostarcza radość i pozwala wydobyć z każdego dnia pełnię smaku - mówi Zuzanna Kaczanowska, brand manager win w firmie Ambra.
Akcja jest związana z sponsorowaniem przez El Sol festiwalu salsy noszącego nazwę El Sol Salsa Festival.
Kampania - rozpoczęta 1 listopada, a zaplanowana do końca grudnia - obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty emitowane w kanałach TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, także Comedy Central, Comedy Central Family, ale kino+, Planete+, TV.Disco, MTV Polska, Canal+ Sport i nSport) oraz punkty sprzedaży (materiały POS: listwy półkowe z grafiką, cenówki na butelkę, pankarty na stojaku, brandowane standy kartonowe, przekładki paletowe, shelpstoppery dźwiękowe).
Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja PZL, produkcją - dom produkcyjny Papaya Studio, a materiały graficzne, m.in. nowy key visual marki, przygotowała agencja Walk Promotion. Za zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Ambra, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Słońce, muzyka, dobre wino” w kampanii El Sol (wideo)