Social Response - nowa usługa od Think Kong (wideo)
Agencja social mediowa Think Kong wprowadza na rynek usługę Social Response - całodobowy monitoring w mediach społecznościowych połączony z reakcją na opinie o marce.
Usługa Social Response jest dostępna w modelu abonamentowym, a jej realizacja polega na reprezentowaniu marki on-line przez odpowiedzi na pojawiające się tam pytania, krytyczne komentarze i wątpliwości.
Realizacja usługi składa się z dwóch etapów. W pierwszym analizowana jest dotychczasowa aktywność internautów związana z wybranym przez firmę obszarem. Dokonywana jest analiza i klasyfikacja pojawiających się wątków, tworzona jest też taktyka reakcji na różne wypowiedzi. Etap aktywności w internecie następuje w fazie drugiej i jest powiązany z cykliczną aktualizacją parametrów projektu.
Więcej informacji o Social Response można znaleźć na tej stronie. Usługa została przygotowana w oparciu o autorską metodologię Think Kong oraz technologię Brand24.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Social Response - nowa usługa od Think Kong (wideo)