Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś, promowana hasłem „dziecięce standardy”. Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.

W nowej reklamie soków Kubuś (Maspex) główną rolę odgrywają dzieci – w spocie widzimy je w czasie beztroskiej zabawy na świeżym powietrzu. Lektor w tle informuje, że najmłodsi „zawsze dają z siebie 100 procent”. Podobnie przedstawione są soki Kubuś - jako powstające wyłącznie ze świeżych owoców, bez dodatku cukru i w wygodnym opakowaniu.
Spot można zobaczyć m.in. w internecie. Jest to pierwsza reklama z serii „Dziecięce standardy”, w których marka pokaże, jak odpowiada na dziecięce oczekiwania i spełnia wymagania rodziców.
Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil a za zakup mediów - Mindshare.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)