Spot Coca-Cola Zero rozbija winiety bloków reklamowych (wideo)
Prowadzona w telewizji kampania reklamowa Coca-Cola Zerowykorzystuje winiety bloków reklamowych. Kreacja pokazującakomandosów pojawia się jeszcze przez rozpoczęciem właściwego spotu.
Reklama wykorzystywana w rozpoczętej w połowie czerwcatelewizyjnej kampanii reklamowej Coca-Cola Zerojest emitowana jako pierwsza w blokach reklamowych siedmiu stacji.Spot pod hasłem "To możliwe!" pokazuje, jak komandosi pomagająchłopakowi uciec z mieszkania dziewczyny przed nadejściem jejrodziców. Nietypowe rozwiązanie zastosowane w akcji polega na tym,że już na winietach rozpoczynających przerwy reklamowe, w którychemitowany jest ten filmik, pojawiają się występujący późniejagenci, którzy symbolicznie rozrywają plansze. Ma to z jednejstrony podkreślić kluczowe cechy promowanej marki:bezkompromisowość i niekonwencjonalność oraz wzmocnić przekazreklamy, a z drugiej - pomóc jej wyróżnić się z szumutelewizyjnego.
Spoty poprzedzone nietypowymi winietami są emitowane w TVN,Polsacie, Discovery, Discovery Science, MTV, VIVA oraz ComedyCentral. Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencjaPublicis, która również wraz z domem mediowymStarcom - odpowiedzialnym za planowanie i zakupmediów - i poszczególnymi stacjami telewizyjnymi przygotowałazmienione plansze reklamowe.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Spot Coca-Cola Zero rozbija winiety bloków reklamowych (wideo)