Spot Pekao „Bierz życie za rogi" najlepsza reklamą w sektorze bankowym
Reklama z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z udziałem Sebastiana Kawy została wybrana najlepszym bankowym spotem reklamowym w plebiscycie Złoty Bankier.
Reklama Banku Pekao przygotowana w ramach kampanii „Bierz życie za rogi” kręcona w RPA zdobyła najwięcej głosów i została nagrodzona statuetką Złotego Bankiera. Sebastian Kawa promuje w kampanii flagową ofertę Pekao - Konta Przekorzystnego z Kontem Oszczędnościowym.
– Sebastian Kawa to niewątpliwie osoba, która śmiało bierze życie za rogi. Intencją naszej reklamy z jego udziałem było zainspirowanie odbiorców, aby podobnie jak nasz pilot, bez wahania czerpali z możliwości, jakie daje życie. My możemy im to ułatwić poprzez nasze produkty, np. przez odkładanie środków na realizację planów na koncie oszczędnościowym i korzystanie z bezpłatnego konta osobistego – mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu Banku Pekao.
Sebastian Kawa w reklamach Banku Pekao
Reklama z Sebastianem Kawą emitowana była w lutym i marcu br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach. W ramach kampanii „Bierz życie za rogi” motyw z Sebastianem Kawą pojawił się także w social media oraz w reklamie radiowej, internetowej i outdoorowej – w tym w lokalizacji w samym centrum Warszawy, na budynku Hotelu Metropol.
Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe – agencja Sales & More S.A., za materiały reklamowe do kampanii digital – agencja SPOT AND DOT, za social media – Performance Media oraz ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Film wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.
Do tej pory w kampanii Banku Pekao „Bierz życie za rogi” wzięli udział alpinista Andrzej Bargiel, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej Miłka Raulin, podróżnik Marcin Mossakowski i wokalistka Barbara Wrońska.
Złoty Bankier to konkurs organizowany od lat przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl we współpracy z partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W konkursie są m.in. trzy kategorie, w których zwycięzców wyłaniają internauci poprzez głosowanie na stronie internetowej plebiscytu: za działania w mediach społecznościowych, CSR oraz spot reklamowy. Głosowanie stanowi 60 proc. wagi wyniku końcowego. Pozostałe 40 proc. przyznają komisje składające się z ekspertów z poszczególnych dziedzin.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Spot Pekao „Bierz życie za rogi" najlepsza reklamą w sektorze bankowym