Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii
Sprite uruchomił interaktywną muzyczną kampanię marketingową wserwisach YouTube i Facebook.
Kampanią o nazwie 'Green Eyed World' należąca do Coca-Coli markachce zachęcić internautów do śledzenia na stronach wspomnianychserwisów poczynań Katie Vogel - mieszkanki Londynu, która chce staćsię sławną piosenkarką.
Użytkownicy będą mieli możliwość komentowania i ocenianiapostępów robionych w muzycznej branży przez Katie w trakcie20-odcinkowego serialu, który potrwa od maja do grudnia.
Przygotowana przez FPP we współpracy z agencją marketingowąFullSIX kampania wspierana będzie na nośnikach outdoor, promocjamina opakowaniach napojów i w punktach sprzedaży, a także poprzezprzygotowaną na iPhone'a aplikację.
"Zamiast powtarzania pojedynczych przekazów w mediachtradycyjnych, Sprite wspiera takie nowe doświadczenia i głębokieopowiadanie, aby z czasem przekazać podstawowe wartości naszejmarki. To jest świeży model reklamowy" - stwierdził Stafford Green,szef ds. cyfrowego marketingu w Coca-Coli na Europę.
źródło: Marketing Week

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 

Dołącz do dyskusji: Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii