Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)
„Facecast: The One Thing” to skrót najważniejszych newsów, który stacja ABC News będzie emitować co tydzień na swoim fanpage’u na Facebooku. Premierowy odcinek w ciągu dwóch godzin obejrzało ponad 50 tys. internautów.
Minutowy klip jest skrótem najważniejszych informacji zaprezentowanych w nadawanym przez ABC News programie „World News Tonight with David Muir”. Według zapowiedzi stacji będzie się pojawiał co tydzień na jej profilu w serwisie Facebook.
W ciągu pierwszych dwóch godzin po umieszczeniu pierwszego odcinka „Facecast: The One Thing” zanotował on z górą 50 tys. odsłon. W porównaniu z telewizyjną widownią programu „World News Tonight” wynoszącą ponad 9 mln to niewiele. Jednak w komunikacie wydanym z okazji pojawienia się nowego formatu ABC Andy Mitchell, dyrektor Facebooka ds. współpracy z globalnymi partnerami, przekonuje, że stacja wybrała kierunek ku przyszłości mediów.
- Segment wideo na Facebooku rośnie bardzo szybko - podkreśla Mitchell. - Produkcja newscastów, szczególnie dla mobilnych użytkowników może być poszerzeniem sposobów na dotarcie do istotnych bieżących wiadomości. Z czasem z pewnością wpłynie na powiększenie się grona stałych odbiorców oferty ABC - przewiduje.
Facebook w czerwcu br. wprowadził mechanizmy ułatwiające umieszczanie na profilach użytkowników treści wideo. We wrześniu serwis ogłosił, że każdego dnia jest w nim odtwarzany ponad miliard plików filmowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)