Stacje paliw Avia buduje wizerunek kampanią „Wielki plus za …”
Sieć stacji paliw Avia (Unimot) rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Wielki plus za …”.

Wraz ze startem kampanii "Wielki plus za…" Avia rozpoczyna realizację nowej strategii marketingowej na polskim rynku.
- W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki AVIA oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku chcemy przekonać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, odpowiedzialna za wizerunek marki Avia.
Znak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki.
Kampania obejmuje internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.
Koncept kreatywny został przygotowany w dziale marketingu Unimotu.
Dołącz do dyskusji: Stacje paliw Avia buduje wizerunek kampanią „Wielki plus za …”