Stanisław Grabowski: z EssenceMediacom Poland do Adlook
Stanisław Grabowski, dotychczasowy partner zarządzający agencji mediowej EssenceMediacom Poland, objął stanowisko VP brand strategy w firmie mar-tech Adlook.
Stanisław Grabowski w nowej roli będzie kierował marketingiem produktów i rozwiązań Adlook. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.
Grabowski ma ponad 20-letnie doświadczeniu w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek w grupie WPP. W ostatnich latach piastował stanowisko partnera zarządzającego w EssenceMediacom Poland, odpowiadając za obszar doskonałości produktów agencyjnych w segmencie strategy, data & tech, a także creative futures. Rozwijał również ofertę premium agencji.
Zobacz: Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook
- Adlook zaimponował mi wizją przyszłości reklamy digital, którą z żelazną konsekwencją wdraża w życie. To wizja, która łączy najbardziej zaawansowane, niosące wysoką efektywność technologie (deep learning) z aspektami etycznymi, związanymi z dążeniem do większej prywatności w Internecie (cookieless). Po 20 latach bardzo satysfakcjonującej drogi w wiodącej agencji mediowej z radością przyjąłem propozycję zupełnie nowej, ekscytującej przygody w branży, której zarówno mogę zaoferować bardzo dużo, jak i wiele się nauczyć - komentuje Stanisław Grabowski.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Stanisław Grabowski: z EssenceMediacom Poland do Adlook