Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook
Jakub Kossut po kilku miesiącach pracy w firmie technologicznej Adlook został jej prezesem. Wcześniej przez wiele lat pracował w agencji mediowej EssenceMediacom.

W tej roli nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.
Jak czytamy w komunikacie dla mediów, Kossut obejmuje stanowisko dyrektora generalnego firmy „w krytycznym momencie dla branży reklamy cyfrowej, mając przed sobą wyzwanie ustanowienia firmy Adlook liderem w zakresie rozwiązań stawiających na prywatność”.
Kossut chce odpowiedzieć na wyzwania rynku cyfrowego
W nowej roli Jakub Kossut planuje rozwijać kluczową współpracę z partnerami strategicznymi, zapewniając reklamodawcom proste, intuicyjne narzędzia, które w bezpośredni sposób przełożą się na konkretną efektywność reklamową.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Możliwość kierowania Adlook w tak kluczowym momencie zmian w naszej branży jest dla mnie ogromnie interesującym i motywującym wyzwaniem. Krajobraz reklamy cyfrowej przechodzi szybką transformację w stronę podejścia zorientowanego na prywatność i odchodzenia od plików cookie stron trzecich. Nasza technologia natomiast nie tylko spełnia, ale nawet przewyższa standardy branżowe w zakresie prywatności i efektywności. Jesteśmy więc gotowi, żeby stać się wyznacznikiem jakości dla branży na tym polu, a naszym klientom pomóc w bezpieczny sposób przejść przez ten proces – powiedział Kossut.
Kossut ma już doświadczenie na stanowisku dyrektora generalnego w agencji mediowej EssenceMediacom Polska.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook