Jakub Kossut wiceprezesem Adlook
Jakub Kossut został wiceprezesem ds. strategii rozwoju nowych rynków (Global VP of Market Entry Strategy) firmy technologicznej Adlook. Ostatnio kierował agencją mediową EssenceMediacom.
W nowej roli Jakub Kossut będzie nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.
Jakub Kossut 20 lat w branży mediowej
Jakub Kossut ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowej – specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii wejścia na nowe rynki globalnych organizacji.
Przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska (GroupM), przechodząc od stanowiska research specialist w 2003 do CEO firmy w 2018 roku. W tym czasie w gronie klientów znajdowały się globalne marki takie jak Warner Bros Discovery, P&G czy Coca-Cola.
Z agencją Kossut pożegnał się w lutym ubiegłego roku.
- Chcę wspierać tworzenie rozwiązań, które pozwolą marketerom efektywnie komunikować się z konsumentami także w erze cookieless, w którą właśnie weszliśmy - powiedział Kossut.
- W tak kluczowym momencie w branży medialnej wszyscy próbują przygotować się do reklamowej rzeczywistości w erze cookieless. Musimy być pewni, że zapewniamy naszym klientom najlepsze w swojej klasie usługi. Mianowanie Jakuba pozwoli nam skutecznie realizować rynkową strategię
i odpowiednio pozycjonować Adlook w globalnym ekosystemie” - mówi Daniel Surmacz, CEO Adlook.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jakub Kossut wiceprezesem Adlook