Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt
Starcom otrzymał na Festiwalu Mediów w Walencji nagrodę za kampanię reklamową Fanty. Akcja została przeprowadzona w ubiegłoroczne wakacje we współpracy z agencją interaktywną K2 i serwisem społecznościowym Mojageneracja.pl.
Nagroda za ubiegłoroczną kampanię reklamową Fanta Flirt została przyznana polskiemu domowi mediowemu Starcom w kategorii Best Consumer-Driven/Community Camapaign podczas ogólnoświatowego Festiwalu Mediów w Walencji. Wakacyjna akcja opierała się na specjalnym dziale i funkcjonalności wprowadzonych w serwisie społecznościowym Mojageneracja.pl, dzięki którym internauci mogli sobie przesyłać kartki, animacje i zdjęcia. W ciągu dwóch miesięcy trwania kampanii 70 tys. użytkowników wymieniło między sobą ponad 670 tys. wiadomości tego rodzaju.
Akcję wspólnie ze Starcomem i serwisem Mojageneracja.pl przygotowała agencja interaktywna K2.
Inne
Dołącz do dyskusji: Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt