Stargraphics reklamuje dwu-SIMowy telefon Samsunga
Stargraphics realizuje kampanię związaną z wprowadzeniem na polski rynek telefonu Samsung Duoz D880. Promocja ma podkreślić jednoczesne obsługiwanie przez aparat dwóch kart SIM.
Stargraphics zajmie się kompletną obsługą kampanii, która obejmie kreację i produkcję outdooru, prasy, pos'ów, adaptację spotów TV oraz szeroko pojęte działania internetowe, takie jak marketing wirusowy, szeptany, serwis www i bannery reklamowe. Dodatkowo agencja przygotuje prezentację flash oraz materiały przeznaczone do edycji w marketach ze sprzętem RTV/AGD oraz w salach kinowych
Przygotowywana kampania obejmie zasięgiem cały kraj. Grupa docelowa jest wyjątkowo szeroka, nieograniczona płcią czy wiekiem, ponieważ telefon skierowany jest do wszystkich, którzy korzystają z dwóch telefonów, a dwie aktywne karty w jednym aparacie znacznie ułatwiłyby im komunikację.
Inne
Dołącz do dyskusji: Stargraphics reklamuje dwu-SIMowy telefon Samsunga