Streetcom dla marki Colon C
Kolejny projekt dla marki Colon C realizuje zespół agencji Streetcom. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii product seeding i działania z zakresu influencer marketingu.
Głównym celem prowadzonych przez zespół Streetcom działań, jest edukacja w zakresie benefitów suplementu diety Colon C i sposobów jego konsumpcji. Poza tym, celem kampanii jest budowa trialu i zasięgu on – line, a także uzyskanie rekomendacji i claimów konsumenckich.
- Product seeding połączony z działaniami influencerskimi to sprawdzony mix działań, gwarantujący wysoką efektywność – mówi Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager marki Colon C. Sprawdza się szczególnie przy wysoko wyspecjalizowanych produktach, do jakich należy Colon C – dodaje.
Projekt zakończy się w maju.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom dla marki Colon C