Streetcom tworzy dział sampling solutions, na czele Małgorzata Michalik
Agencja Streetcom utworzyła nowy dział sampling solutions, którym pokieruje Małgorzata Michalik. Awanse w firmie otrzymali Urszula Jaworowska, Alicja Sielawa i Małgorzata Jabłońska, a nowe osoby zasiliły działy kreacji i sprzedaży.

Michalik jako international account director pokieruje nowo utworzonym działem sampling solutions, w którym rozwijana będzie kolejna usługa platformy - eSampling. W zespole pracować będą Zuzanna Tomaszek jako senior account executive, Sylwia Marciniak jako account executive (poprzednio związana z Move Media) i Kacper Kaźmierczak, który awansował ze stanowiska communications specialist na junior account executive.
Wewnątrz firmy na stanowisko client service directora awansowała Urszula Jaworowska - poprzednio była account directorem. Łącznie związana jest z firmą od 7 lat. W kierowanym przez Jaworowską zespole na stanowisko strategy managera awansowała Alicja Sielawa, a Małgorzata Jabłońska będzie pracować jako account manager. Do zespołu dołączyły także nowe osoby: Adelina Frydel jako account manager, a Sara Bujnowska i Agnieszka Bielecka jako account executive.
Do zespołu kreacji jako junior art director dołączył Adam Fajewcow.
W dziale sprzedaży stanowisko sales managera objął Filip Dąbrowski, awans na account managera otrzymał zaś Artur Sugier. Obaj będą raportować do Wojciecha Zdunka - global sales directora.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom tworzy dział sampling solutions, na czele Małgorzata Michalik