Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu.

Zespół InStars oferuje usługi o nazwach organic reach (budowanie organicznego zasięgu), generated content (tworzenie contentu w social mediach) i ratings & reviews (generowanie opinii o usługach i produktach w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach). Wszystkie trzy rodzaje kampanii są uruchamiane w trybie tygodniowym.
InStars oferuje szybszą w porównaniu z tradycyjnymi akcjami z influencerami realizację działań i efekty. Zespołem, liczącym cztery osoby, kieruje brand manager Anna Pająk. Raportuje do Natalia Krzyśków, client service director Streetcom.
- InStars jest skierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy są zainteresowani szybkim zebraniem opinii w sieci oraz akcjami z influencerami na Instagramie, Facebooku czy TikToku. Dodatkowo InStars to wyjątkowa gwarancja: klient nie płaci za przygotowanie i realizację kampanii - płaci za efekty - komentuje Matylda Szymalska, CEO Streetcom.
InStars korzysta obecnie z bazy influencerów Streetcomu, ale prowadzi też własną rekrutację na stronie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk