Z „Super Expressu” odchodzi szef wideo Kamil Kacperczyk
Z wydawcą „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) po 5,5 roku pracy żegna się Kamil Kacperczyk, szef treści wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejmą inni menedżerowie z obszaru audio i wideo.

Kamil Kacperczyk do końca marca ma jeszcze okres wypowiedzenia umowy z wydającą „Super Express” spółką Time. Według naszych ustaleń przechodzi na podobne stanowisko w innej firmie z branży mediów.
- Decyzję o odejściu z „Super Expressu” podjąłem sam. Otrzymałem dobrą ofertę i postanowiłem spróbować czegoś nowego. Moje odejście nie ma nic wspólnego z nową strategią wideo - dodał Kacperczyk. - „Super Express” to mój dom i rozstajemy się w bardzo dobrych stosunkach. Dziękuję moim koleżankom i kolegom za te blisko 6 lat wspólnej pracy i życzę samych sukcesów - podkreślił.
- Pozostaję w branży mediów i social mediów - przekazał nam. Konkretów na razie nie podaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W „Super Expressie” Kacperczyk pracował od połowy 2017 roku. Pełnił kolejno funkcje redaktora wideo, specjalisty ds. internetu i multimediów, producenta kreatywnego wideo i social media managera.
W połowie ub.r. objął funkcję head of video. Nadzorował wszystkie treści wideo, na czele z autorskimi programami publicystycznymi, sportowymi i rozrywkowymi, publikowane na kilku kanałach youtube’owych i fanpage’ach facebookowych „Super Expressu”.
Jędrzej Nowak, dyrektor treści audio i wideo w Grupie Time (oprócz „Super Expressu” obejmującej stacje radiowe), przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że obowiązki Kamila Kacperczyka zostaną rozdzielone między innych menedżerów z tego obszaru. Zaznaczył, że przez półtora roku dział audio i wideo rozrósł się z ośmiu do ok. 50 pracowników, a w br. ma dołączyć kolejne 30 osób.
- Odejście Kamila Kacperczyka ma związek z budowaniem nowej struktury. Wszystko, co dzieje się u nas od roku, to proces mający na celu stworzenie świetnie działającej machiny wytwarzającej treści wideo pod konkretnymi brandami. Budujemy strukturę headów odpowiedzialnych za poszczególne produkty, za nowe technologie produkcji, kreację i strukturę własnej dystrybucji. To kolejny krok w stronę mocnej profesjonalizacji produktów.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Z „Super Expressu” odchodzi szef wideo Kamil Kacperczyk
Taaa... to jest podobno język polski