Była szefowa TikToka w Europie Środkowej dołącza do Lifetube
Sylwia Chada dołącza do agencji Lifetube jako chief growth officer. W swojej karierze była m.in. szefową TikToka na region Europy Środkowej.
Lifetube rozwija obszar analityki i danych jako kluczowy element strategii wzrostu. Powołanie Sylwii Chady na stanowisko chief growth officer to kolejny krok w realizacji tej wizji, łączący kompetencje w obszarze cyfrowej sprzedaży, produktów, danych i innowacji biznesowych.
Sylwia Chada w Lifetube
– Sylwia Chada wnosi unikatowe doświadczenie w sprzedaży produktów cyfrowych i zarządzaniu danymi, co pozwala nam wyznaczać nowe standardy efektywności, wzmacniać naszą rolę lidera i otwierać nowe możliwości dla naszych klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Marcin Jeziorski, prezes Lifetube.
Sylwia Chada przez ponad dwa lata pełniła funkcję CEO TikTok Central Europe i była odpowiedzialna za rozwój tej platformy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Karierę budowała na kluczowych stanowiskach w takich firmach jak Httpool CEE (CEO i managing director), Onet-RASP Group, AtMedia czy Metro AG.
Współpracowała z globalnymi markami takimi jak Disney, PepsiCo, BBC, Twitter, LinkedIn, Snapchat i Spotify.Jest absolwentką Stanford University (MBA w zakresie międzynarodowego handlu), University of Management Warsaw oraz Politechniki Warszawskiej.
Ostatnio od października 2024 Sylwia Chada doradzała Grupie naTemat, z której zniknęła na początku 2025 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Od lat koncentruję się na wdrażaniu strategii, które łączą innowacyjne podejście do danych z realnymi korzyściami dla biznesu. Lifetube to organizacja, która nie tylko dostosowuje się do zmian rynkowych, ale je wyznacza, stawiając na profesjonalizację influencer marketingu i precyzyjne zarządzanie danymi. Dołączam do zespołu z entuzjazmem i gotowością do dalszego wzmacniania tej strategii – mówi Sylwia Chada.
Lifetube rozwija swoje kompetencje w zakresie analityki i zarządzania danymi. Niedawno do zespołu dołączyli Bartosz Kapusta jako head of data & analytics oraz Diana Nowogródzka-Baran, ekspertka w dziedzinie business intelligence i data analytics.
Lifetube jest częścią grupy Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku