Szósta rocznica obecności „Kukbuka” na rynku, nowa odsłona graficzna magazynu
W kioskach dostępne jest urodzinowe wydanie magazynu „Kukbuk”, które obchodzi szóstą rocznicę działalności. Numer ukazał się w nowej odsłonie graficznej, redakcja przygotowała także nowe rubryki tematyczne.

W nowym „Kukbuku” na czytelników czekają nowości, m.in. saga rodów związanych z kulinariami, wegańska rubryka, zachęcająca do korzystania z kuchni roślinnej czy przepisy na sezonowe potrawy. W nowej rubryce redakcja opowiada także o miłośnikach jedzenia, którzy regularnie organizują wydarzenia związane z kulinariami, a także prezentowane będą inspirujące autorytety: specjalistów, filozofów, artystów, psychologów, którzy opowiedzą o tym, jak systematycznie i konsekwentnie dbać o rozwój duchowy oraz kulinarne techniki, przybliżające gotowanie w prosty i przystępny sposób.
Nowa szata graficzna
Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni podkreśla, że wraz z nowym numerem przygotowano także zmienioną szatę graficzną, która „reprezentuje wytrawny minimalizm”.
- Ręce na okładce są symbolem naszej nowej komunikacji: gotujemy razem i budujemy z czytelnikami wspólną kulturalno-kulinarną społeczność. Jeszcze bardziej wracamy do korzeni, promując wartości rzemieślnicze i domowe przyrządzanie posiłków – pełne miłości, doświadczenia wcześniejszych pokoleń i nostalgii - zaznacza Pawlewska.
Kukbuk to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny, wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media, stronę internetową kukbuk.pl oraz e-sklep.
Oprócz regularnie ukazujących się w ciągu roku sześciu numerów magazynu, redakcja przygotowuje również cztery tematyczne wydania specjalne: „Kukbuk Rodzina”, „Kukbuk Zima”, „Kukbuk Podróże i Dizajn” oraz „Kukbuk Dzieciaki”.
Nakładem wydawnictwa ukazała się także książka – „Sezonówki”, czyli przewodnik po porach roku i smakach. Redakcja jest także organizatorem konkursu „Kukbuk Poleca” dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz właścicieli gospodarstw agroturystycznych przyjaznych naturze.
Nowe wydanie będzie promowane w sieci kin Cinema City (on-screen i off-screen) oraz na kanale Kuchnia+.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Szósta rocznica obecności „Kukbuka” na rynku, nowa odsłona graficzna magazynu