„Sztuka magazynowania” w kampanii Panattoni Europe
W prasie trwa wizerunkowa kampania reklamowa firmy Panattoni Europe. Akcję pod hasłem „Sztuka magazynowania” przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencją Sanik Design.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa firmy Panattoni Europe, w nietypowy sposób podkreśla, że budowane i zarządzane przez nią powierzchnie przemysłowe to nie tylko magazyny towarów, lecz również nowoczesne centra logistyczne i produkcyjne. Każda z czterech odsłon akcji będzie nawiązywać do świata przyrody, pokazując, jak tam w elastyczny sposób są zaspokajane różne potrzeby. W pierwszym etapie kampanii wykorzystywany jest layout prezentujący pszczoły magazynujące pyłek kwiatowy w plastrach.
Akcja pod hasłem „Sztuka magazynowania” od początku września jest prowadzona w prasie, obejmując magazyny branżowe i biznesowe. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Sanik Design, a zakupem mediów zajął się dział marketingu i public relations Panattoni Europe.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Sztuka magazynowania” w kampanii Panattoni Europe