TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi
Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. Będą m.in. wzajemnie oferować usługi swoim klientom oraz współpracować przy rozwoju oferty na platformę Twitch.
W ramach współpracy kanały youtuberów współpracujących z Gameset zostaną dołączone do oferty TalentMedia. Ponadto TalentMedia i Gameset będą oferować wzajemnie swoje usługi klientom oraz wspólnie rozwijać ofertę gamingową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Twitch.
Kilka miesięcy temu firmy razem prowadziły kampanię contentową dla gry „Fortnite” z wykorzystaniem uruchomionej przez TalentMedia platformy TalentTube.
- Takiego partnera szukaliśmy. Gameset to dynamicznie rozwijająca się agencja z doświadczeniem w obszarze gamingu i esportu, z dużą ekspertyzą na temat streamingów live oraz Twitcha. Dzięki tej współpracy rozszerzymy naszą ofertę o branded content właśnie w tych obszarach. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Gameset jest agencją Epic Games w regionie CEE, to otwiera przed nami nowe możliwości budowania widowni wokół najpopularniejszych na świecie gier i utalentowanych gamerów, którzy skupiają miliony fanów - komentuje Filip Vukić, head of talents w TalentMedia.
- Po otwarciu Gameset Network dedykowanej najciekawszym i najszybciej rozwijającym się streamerom na Twitchu przyszedł czas na rozszerzenie naszej działalności o obszar YouTube. Zdecydowaliśmy się sprzymierzyć z TalentMedia, która jest czołową siecią w Polsce. Jestem pewny, że wszystkim naszym klientom przyniesie to wiele korzyści i pozwoli dotrzeć do nowych grup widzów. Z kolei współpracujący z nami streamerzy będą mogli brać udział w kampaniach tworzonych przez TalentMedia i rozwijać swoje kanały na YouTube - dodaje Piotr Bombol, CEO w Gameset.
Miesiąc temu sieć TalentMedia (należy do holdingu Mediacap) i biuro reklamy Polsat Media za porozumieniem stron rozwiązały umowę dotyczącą współpracy na wyłączność. W efekcie TalentMedia może współpracować z różnymi brokerami.
Od połowy ub.r. TalentMedia należy do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap (obejmującego też firmy Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab, Plastream, Opinie.pl i IQS). W drugim kwartale br. zanotowała 4,5 mln zł wpływów sprzedażowych, a cały Mediacap miał 21,18 mln zł wpływów i 253 tys. zł zysku netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi
.......... ➤➤➤ ➤➤➤➤ ➤➤➤ www.CashPay40.Com