Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.
W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.
Taką prognozę przedstawia najnowszy raport przygotowany przez organizację World Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiego stowarzyszenia Advertising Association (AA).
Do wzrostu najbardziej ma przyczynić się telewizja, w przypadku której wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 9,1 proc. Tymczasem dla reklamy internetowej prognozowany jest wzrost o 7,7 proc.
Z raportu wynika również, że po sześciu kolejnych kwartałach spadku, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku nakłady na reklamę na Wyspach zwiększyły się o 3,4 proc.
Najwyższy wzrost zanotowała reklama out-of-home (o 14,6 proc.), a następnie telewizja (o 9,8 proc.), internet (o 9,2 proc.), radio (o 8,7 proc.) i kino (o 3 proc.). Za to w przypadku prasy wydatki reklamowe poszły w dół o 2,9 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.