Tomasz Choroszewski: z Telewizji Polskiej do Codemedia
Tomasz Choroszewski dołączył do zespołu badawczo-analitycznego code.insights w domu mediowym Codemedia. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej i o2.pl.

W Codemedia Tomasz Choroszewski objął funkcję deputy customer & data intelligence directora. Ma wzmocnić kompetencje code.insights w zakresie analityki digitalowej.
- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu data intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów - podkreśla Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
Poprzednio Choroszewski pracował w Telewizji Polskiej, gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację telewizji hybrydowej oraz rozwój oferty wideo w internecie. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.
Jest absolwentem psychologii społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Choroszewski: z Telewizji Polskiej do Codemedia