Tomasz Foryś szefem GPD Agency, Mariusz Radecki dyrektorem kreatywnym
Tomasz Foryś objął stanowisko CEO w agencji reklamowej GPD Agency. Zajmujący je poprzednio Mariusz Radecki skupi się obecnie na funkcji dyrektora kreatywnego.

Z GPD Tomasz Foryś jest związany od ponad dekady. Dotychczas odpowiedzialny był w GPD za rozwój strategii nowych produktów i technologii oraz integrację działań offline i online. W roku 2008 został członkiem zarządu, stając tym samym na czele działów client service i strategii. Zaangażowany był w tworzenie strategii komunikacji oraz obsługę największych marek z portfolio agencji.
We wrześniu 2014 roku został członkiem zarządu utworzonej wtedy spółki GPD Agency. Innym członkiem jej zarządu jest Leszek Zalewski, a prezesem - Mariusz Radecki.
Poprzednio to Radecki był CEO w agencji, jednocześnie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego. - Dotychczasowy prezes i właściciel GPD Mariusz Radecki w pełni poświęci się roli dyrektora kreatywnego - poinformowano na fanpage’u facebookowym firmy.
Dla nowego prezesa kluczowe będą prowadzenie przez agencję skutecznej działalności operacyjnej oraz zapewnienie klientom wsparcia na każdym etapie procesu decyzyjnego. - W nowej roli chcę się skupić nad rozwojem kompetencji GPD Agency w zakresie kompleksowej obsługi klientów. Będziemy stale zacieśniać integrację działań offline i online oraz kreacji z produkcją. Taka synergia jest skutecznym narzędziem, które umożliwi nam wyjście naprzeciw obowiązującym trendom oraz oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów - tłumaczy Tomasz Foryś. - W najbliższej przyszłości będziemy rozwijać również nasze usługi e-commerce i wzmacniać pozycję na rynkach zagranicznych - zapowiada.
Tomasz Foryś jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
W 2018 roku GPD Agency zanotowała wzrost przychodów ze 113,65 do 118,16 mln zł oraz zysku netto z 28,64 do 40,92 mln zł. Mariusz Radecki ma 62,81 proc. udziałów spółki, a jej pozostałymi wspólnikami są Leszek Zalewski (31,4 proc.) i Tomasz Foryś (4,96 proc.) oraz sama firma GPD Agency (0,83 proc.).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Foryś szefem GPD Agency, Mariusz Radecki dyrektorem kreatywnym