Tomasz Michalski prezesem Sigma BiS. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach
Tomasz Michalski został prezesem Sigmy Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i PZU. Do zespołu firmy dołączyli także Agata Żychlińska-Hoppe z agencji White i Konrad Sochan z Publicis Media. Sigma Bis ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.

Agata Żychlińska-Hoppe objęła stanowisko head of social media&content marketing. Przedtem przez niespełna rok pracowała w agencji Whites senior team leader. Odpowiadała tam m.in. za rozwój biznesu w zakresie content marketingu.
Wcześniej przez ponad dwa lata była związana z wydawnictwem Burda International Polska, m.in. jako head of Burda Digital Lab. Pracowała też w Agorze i NextWeb Media.
Konrad Sochan w Sigma Bis pełni funkcję head of programmatic&technology. Przeszedł tu z Publicis Media, gdzie od wiosny 2018 roku pracował jako programmatic&technology manager. Przedtem przez trzy lata był związany z domem mediowym Zenith (Publicis Media) m.in. jako programmatic&technology coordinator.
Wcześniej pracował w Omnicom Media Group i Group M.

Do początku lutego obowiązki prezesa Sigma Bis do tej pory pełniła Joanna Zakrzewska. Od 2018 roku jest ona rzeczniczką prasową PKN Orlen.
W piątek - decyzją rady nadzorczej - prezesem Sigmy Bis został Tomasz Michalski.
Do tej pory był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella. Wcześniej był związany z TVP (nadzorował m.in. rozliczenia z domami mediowymi).
Sigma Bis już działa operacyjnie. Z kampanią dla NBP
W piątek Sigma Bis poinformowała, że ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.
Rok intensywnej pracy i agencja mediowa @PKN_ORLEN i @GrupaPZU ruszyła pełną parą. Co więcej, pozyskaliśmy pierwszego klienta z zewnątrz. Jesteśmy w pełni gotowi na weryfikację naszych założeń biznesowych przez rynek. pic.twitter.com/oSenxJ1EII
— Adam Burak (@adamburak_) February 7, 2020
- Zwiększenie efektywności inwestycji w obszarze komunikacji i marketingu, będzie miało bezpośrednie przełożenie na realizację celów biznesowych naszych akcjonariuszy. Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, supervising director Sigma Bis, która ostatnio związana była z domem mediowym Mindshare (GroupM/WPP).
W lipcu ub.r. Orlen i PZU zapowiedziały, że utworzą wspólną agencję mediową Sigma Bis, która zajmie się obsługą budżetów mediowych zarówno tych dwóch firm, jak też innych reklamodawców. We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły taki podmiot.
W listopadzie ub.r. do zarządu Sigma Bis zostali powołani Artur Muszkiet (wcześniej menedżer m.in. w Ströer Digital Media, Goldbach Audience, Unilever Polska i Initiative Warszawa) i Tomasz Jakubiak.
Natomiast dyrektorem nadzorującym w Sigma Bis została Anna Milewska, wcześniej związana m.in. z Mindshare Polska, Zenith i Bates Poland.
Artur Muszkiet odpowiada w Sigma Bis za obszar digital, technologię i content marketing, natomiast Tomasz Jakubiak za badania rynkowe. Z kolei Anna Milewska nadzoruje planowanie i zakup mediów, a także strategię, negocjacje i zarządzanie.
- Nasza globalna działalność i obecność w ponad 100 krajach na całym świecie determinuje podejście do działań komunikacyjnych. Musimy skutecznie budować przekaz i spójnie pozycjonować naszą markę na wszystkich rynkach, dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu budżetów komunikacyjnych i marketingowych do własnego podmiotu. Wpisujemy się w ten sposób w globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, zwiększając tym samym efektywność wydatków i generując konkretne oszczędności - komentuje Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu (został powołany do zarządu w zeszłym tygodniu), który współtworzył strukturę i strategię Sigma Bis.
Orlen i PZU zapewniają, że własna agencja mediowa pozwoli im zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Sigma Bis zajmuje się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analizowaniem skuteczności działań promocyjnych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Tomasz Michalski prezesem Sigma BiS. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach