Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp
Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisku customer experience director.
Świtała w Spacecamp będzie nadzorował dział user experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę customer experience intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.
Ostatnio w Cheil Poland
Świtała przed przejściem do Spacecamp przez trzy lata pracował w Cheil Poland, z czego ponad rok na stanowisku user experience lead. Doświadczenie gromadził także w WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. W trakcie kariery zawodowej pracował dla Amazona, eBay, Reebok, Samsunga, Energizera, Hankook, Merck, 4F, CEDC czy PKO.
Spacecamp rozszerza portfolio usług o analizę doświadczeń konsumenckich. Szefem komórki Artur PuszkiewiczNowy customer experience director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.
Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii, wchodzącą w skład holdingu agencji Brand New Galaxy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp