Agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniają szyld na Brand New Galaxy
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy (BNG), część amerykańskiej grupy Stagwell (STGW), łączy swoje marki. Od teraz pod wspólnym szyldem Brand New Galaxy działają agencje Pathfinder 23 i Spacecamp.
Agencja Pathfinder 23, oferująca rozwiązania e-commerce, oraz Spacecamp, agencja digitalowa, zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną.
- Jestem przekonany, że te zmiany pomogą nam jeszcze bardziej uprościć procesy, działalność operacyjną, strukturę biznesową i zarządczą, kluczowe w efektywnym zarządzaniu globalną organizacją, działającą na wymagającym rynku e-commerce i transformacji cyfrowej. Występowanie pod jedną marką Brand New Galaxy, wzbogaconą o nowy branding, pozwala podkreślić nasz zintegrowany charakter, naszą silną pozycję na globalnym rynku oraz w rodzinie Stagwell – powiedział Piotr Morkowski, CEO Brand New Galaxy.
Nowe stanowiska w BNG
Powołani na nowo utworzone stanowiska chief commercial officers Michał Glapiński, Jakub Krawczyk i Marek Różycki odpowiadają za nadzór nad Business Units i rozwój kluczowych globalnych klientów.
Tomasz Waligóra i Tomasz Morkowski jako chief services officers pokierują Service Units, łącząc pod jednym szyldem holistyczne kompetencje w zakresie digital i e-commerce.
Julia Dziurbiejko będzie kierować działalnością operacyjną BNG jako chief operating officer.
Z kolei centrum Shared Services będzie nadal wspierać całą organizację BNG w obszarach takich jak: finanse i controlling pod kierownictwem Witolda Rzewuskiego (chief financial officer), HR & marketing pod kierownictwem Wiktorii Danielewskiej (chief people officer), administracja, płace i IT pod kierownictwem Joanny Piwek (chief administrative & payroll officer), prawny pod kierownictwem Joanny Adamczyk (legal department director).
- W ramach naszego globalnego planu inwestycyjnego wzmacniamy naszą obecność w USA w Nowym Jorku, w pobliżu siedziby głównej Stagwell. Będziemy działać pod parasolem BNG i skupimy się na globalnych firmach zlokalizowanych w USA, ściśle współpracując z agencjami należącymi do STGW w Nowym Jorku – powiedział Kacper Kłos, który pokieruje operacjami biznesowymi w USA jako BNG President, North America. Częścią działalności BNG w USA pozostaje Content26, agencja z siedzibą w Seattle, którą BNG nabyło jeszcze w 2021 roku. Na Bliskim Wschodzie działanie kontynuuje Brand New Galaxy MEA z siedzibą w Dubaju kierowana przez CEO Adila Khana i Zubaira S. Siddiqui, COO.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniają szyld na Brand New Galaxy