Brand New Galaxy wygrała przetarg na obsługę reklamową Selgrosu
Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę marki Selgros. Jej właściciel, firma Transgourmet Polska zdecydował się na kontynuację współpracy z Brand New Galaxy. Agencja będzie odpowiedzialna za nową komunikację marki.

Do zadań agencji należało wypracowanie nowej strategii komunikacji marki, a także konceptu kreatywnego, które będą wprowadzane w życie w latach 2024-2025.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Brand New Galaxy, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do strategicznej wizji marki Selgros, którą chcemy realizować w kolejnych latach. Doceniliśmy zarówno analityczne podejście do insightów grupy docelowej, jak i wynikający z tej analizy koncept kreatywny – komentuje Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu, Transgourmet Polska.
Na podstawie analizy i wyboru insightów zebranych podczas przeprowadzonych przez agencję badań opracowano kompleksową strategię, która zmieni i odświeży dotychczasową komunikację marki Selgros. Wypracowana przez Brand New Galaxy idea kreatywna posłuży do zbudowania nowej, parasolowej komunikacji, która zostanie wprowadzona w jak największej ilości punktów styku z marką.
- Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas powód do podwójnej satysfakcji. Po pierwsze jesteśmy dumni z uznania naszej propozycji, w którą z niezmiennym entuzjazmem wierzyliśmy w trakcie całego procesu twórczego. Po drugie, to kontynuacja i rozwój współpracy z naszym kluczowym klientem oraz potwierdzenie wzajemnego zaufania budowanego podczas wspólnych realizacji dotychczasowych projektów - komentuje Piotr Sztompke, associate vice president, Brand New Galaxy.
Brand New Galaxy będzie również odpowiedzialne za produkcję i realizację spotów dla Selgros przez nadchodzące dwa lata. Będzie obsługiwać cały proces produkcyjny – rozpoczynając od pre-produkcji, przez nadzór kreatywny na planie, po post-produkcję.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy wygrała przetarg na obsługę reklamową Selgrosu