Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej
Marka odzieżowa Tommy Hillfiger rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Ameryce Północnej. Klienta broni agencja Vizeum należąca do Dentsu Aegis Network.
Jak informuje Campaignlive, przetarg na planowanie i zakup mediów jest na wczesnym etapie.
Biorą w nim udział wg serwisu agencja Essence (WPP), MullenLowe MediaHub, Dentsu Aegis Network oraz niezależne agencje Crossmedia i Local Planet.
Przetarg koordynuje firma Media Sense.
Vizeum zajmuje się obsługą mediową marki Tommy Hilfiger od 2014 roku.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej