Touch PR dla Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia
Agencja Touch.PR podjęła współpracę z Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia w ramach projektu „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci”.
Celem kampanii „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci” jest upamiętnienie poległych w Katyniu, poznanie ich historii oraz zapalenie symbolicznego znicza na portalu umożliwiającym wirtualny spacer po Polskim Cmentarzu Wojennym w Katyniu Katynpromemoria.pl. W tym roku przypada 80. rocznica Zbrodni Katyńskiej.
– „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci” to dla nas bardzo ważny projekt. Historie ofiar katyńskich i ich rodzin poruszyły cały nasz zespół. Wiemy, jak ważne jest zwiększanie wiedzy Polaków o Zbrodni Katyńskiej i nie chcemy, by pamięć o jej ofiarach zaginęła. Ta idea przyświecała nam podczas budowania strategii komunikacji – podkreśla Sandra Kaczmarek, założycielka agencji Touch.PR
Zespół agencji Touch.PR poprowadzi działania komunikacyjne obejmujące relacje z mediami oraz influencerami, a także działania w mediach społecznościowych.
Z ramienia agencji za obsługę projektu odpowiada Sylwia Majcher-Stępień, Dominika Borowicz i Anna Wojciechowska. Strony nie ujawniają szczegółów umowy.
Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia to instytucja publiczna nadzorowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jej założeniem jest inicjowanie działań podejmowanych w Rzeczpospolitej Polskiej i Federacji Rosyjskiej na rzecz poprawy wzajemnych relacji.
„Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci"
Kampania społeczna „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci” została zainagurowana 5 marca, w trakcie międzynarodowej konferencji. Zachęca do odwiedzenia portalu Katynpromemoria.pl i zapalenia wirtualnego znicza jednym z 4415 poległych znanych z imienia i nazwiska
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Touch PR dla Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia