Trzy nagrody dla polskich agencji na Gerety Awards
Trzy kampanie z Polski zdobyły nagrody, a jedna trafiła na shortlistę w konkursie Gerety Awards 2024.

Srebrem w kategorii Innovation Cat nagrodzono projekt #Łowimy dane, który dla banku BNP Paribas Polska zrealizowały wspólnie agencje Havas Engage Warsaw i Publicis Worldwide Warszawa.
Brąz w kategorii Craft Cut zdobył film “Słyszymy Was” dla FemFund autorstwa Papaya Films i agencji Kierunek Kreatywny/Albert Stęclik.
Brąz otrzymała również agencja VML Poland za akcję “Kobiety przeciw populistom” w kategorii Work For Good Cut.

Na shortliście tej samej kategorii znalazła się kampania “My, rodzice dzieci trans” zrealizowana przez agencję Molecular Worldiwide dla stowarzyszenia My, rodzice i fundacji Równik Praw.
Ponad 200 jurorów z 47 krajów uczestniczyło w tym roku w Gerety Awards 2024. Obradowali w 15 różnych miejscach na świecie. W konkursie przyznano 7 Grand Prix, 24 złota, 94 srebra i 71 brązów.
Dołącz do dyskusji: Trzy nagrody dla polskich agencji na Gerety Awards