TVN24 z dużą przewagą nad Polsat News w internetcie. W jednej statystyce Republika nie ma równych
Wśród portali telewizyjnych stacji informacyjnych wyraźnym liderem zasięgowym jest TVN24.pl, wyprzedzający serwisy Polsat News i TVP Info. Natomiast na zdecydowanie najdłużej każdego użytkownika przyciąga witryna Telewizji Republika.

Według wyników badania Mediapanel portal internetowy TVN24 w kwietniu 2025 roku odwiedziło 8,27 mln internautów, co zapewniło 27,83 proc. zasięgu. Każdy spędził na nim przeciętnie 19 minut i 8 sekund.
Dużo niższe wyniki osiągają witryny Polsat News i TVP Info. W kwietniu ta pierwsza przyciągnęła 5,59 mln internautów (co dało 18,83 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 10 sekund, a druga – 2,18 mln (7,35 proc. zasięgu), przeciętnie na 8 minut i 51 sekund.
Z kolei serwis Telewizji Republika odwiedziło 933,9 tys. internautów, czyli 3,14 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy korzystał z niego średnio przez 60 minut i 46 sekund.

Mocno w dół wyniki portalu TVP Info
W porównaniu do marca portal TVN24 zyskał 129,6 tys. użytkowników (to 1,6 proc. w górę), natomiast średni czas spędzony przez każdego zmalał o 4 minuty i 33 sekundy (19,2 proc.).
W serwisie Polsat News ubyło 611,7 tys. internautów (9,9 proc.) i 40 sekund przeciętnego czasu korzystania (8,5 proc.). Natomiast w witrynie TVP Info liczba odwiedzających poszła w dół aż o 1,69 mln (43,6 proc.)., a średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 38 sekund (22,6 proc.).
CZYTAJ TEŻ: Onet i o2.pl zyskały najwięcej w informacjach i publicystyce. Interia ze spadkiem
Portal TV Republika zyskał zaś 62,7 tys. użytkowników (7,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wzrósł o 14 minut i 23 sekundy (31 proc.).

Bez sportu i pogody TVN24 z mniejszą przewagą
Serwisy czołowych stacji informacyjnych mają nieco inną strukturę. Przykładowo ma portalu TVN24 jest rozbudowana sekcja sportowa (parę lat temu włączono do niej witrynę Eurosportu), których brakuje na portalach innych kanałów (Polsat i Telewizja Polska mają osobne serwisy sportowe).
Dlatego bardziej miarodajne jest porównanie ich wyników w kategorii informacji i publicystyki ogólnej, czyli bez treści o sporcie, pogodzie oraz newsów lokalnych i regionalnych. W tym obszarze portal TVN24 w kwietniu br. przyciągnął 6,09 mln internautów (20,5 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 19 minut i 4 sekundy. Miesiąc do miesiąca stracił 147,9 tys. odwiedzających (2,4 proc.) oraz 5 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania.
CZYTAJ TEŻ: TOP20 stacji kwietnia. W każdej grupie inny zwycięzca
Natomiast witryny Polsat News, TVP Info i TV Republika miały w tej kategorii identyczne wyniki jak ogółem. Tym samym TVN24.pl miał mniejszą przewagę nad konkurentami.

Dołącz do dyskusji: TVN24 z dużą przewagą nad Polsat News w internetcie. W jednej statystyce Republika nie ma równych