TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo „Kino na maksa”
TVP ruszyła kampaniami promującymi festiwal w Opolu oraz pasmo filmowe TVP2 „Kino na maksa”. Mają one uzupełnić kampanię promującą jesienną ramówkę.
Kampania reklamowa 47. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2010 potrwa do 12 września. Obejmuje ona: prasę (magazyny: „Gala”, „Fakt”, „Naj”, „Newsweek”), radio (RMF FM, Radio Zet, Jedynka i Trójka), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi festiwalu na antenie TVP1) oraz działania PR. Kreacją kampanii festiwalu oraz zakupem mediów zajęło się we własnym zakresie Biuro Marketingu TVP. W kreacji wykorzystano projekt czołówki festiwalu, przygotowany przez Piotra Szalińskiego. Tegoroczny festiwal opolski odbędzie się w dniach 10 – 12 września.
Ruszyła także kampania pasma filmowego TVP2 „Kino na maksa”. W kreacji kampanii wykorzystano stworzony przez Biuro Marketingu TVP logotyp „Kina na maksa” oraz fotosy z komedii, które będzie można zobaczyć w tym cyklu. Pierwsza odsłona kampanii wykorzystuje kadr z filmu „Dziennik Bridget Jones”.
Akcja promująca pasmo „Kino na maksa”, które ruszy 8 września i będzie emitowane w środy o 21.50, obejmuje: prasę („Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „To i Owo”, „Party Życie Gwiazd”, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy”, „Angora”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”, „Przekrój”), internet (gazeta.pl, wp.pl, grupa serwisów Polskapresse), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi na antenie TVP2) i działania PR.
Kreację przygotowało Biuro Marketingu TVP, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo „Kino na maksa”