Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"
Firma ubezpieczeniowa Uniqa Polska rusza z nową kampanią pt. „Rachunek Bezpieczeństwa”. Za realizację kampanii odpowiada Bluerank.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest na Facebooku. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań.
W przygotowanym na potrzeby kampanii filmie pan Wacław (pseudonim “Całka”), pasjonat matematyki, opowiada o tym, jak mierzył się z realizacją największego marzenia. Nawiązuje do rachunku prawdopodobieństwa. Okazuje się, że nie da się obliczyć prawdopodobieństwa takich zdarzeń jak pożar, zalanie czy włamanie.
Rozwiązaniem jest rachunek bezpieczeństwa ze współczynnikiem “U”, jak ubezpieczenie.
Kampania odbywa się na Facebooku i YouTube. Poza spotem, w ramach akcji „Rachunek Bezpieczeństwa” jest realizowany konkurs z wykorzystaniem chatbota na Messengerze.
Za realizację kampanii odpowiada łódzka agencja Bluerank, we współpracy z Ldzfilm.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"