Universal McCann Polska dla Goodyear w sześciu krajach
Universal McCann Polska będzie obsługiwał budżety mediowe Goodyeara w Czechach, na Słowacji, Litwie, w Łotwie, Estonii i na Węgrzech. Firmy od kilku lat współpracują w tym zakresie w Polsce.
Goodyear rozszerzył współpracę z domem mediowym Universal McCann Polska, powierzając mu koordynację tworzenia swoich strategii mediowych w Czechach, na Słowacji, Litwie, w Łotwie, Estonii i na Węgrzech. Universal McCann Polska staje się tym samym hubem dla sześciu rynków.
W Polsce firma pracuje dla Goodyeara od kilku lat.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Universal McCann Polska dla Goodyear w sześciu krajach