UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?
UPC Polska zaczął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną, do którego zaprosił pięć agencji. Operator nie przesądza na razie, czy w dalszym ciągu w jego reklamach będzie występować Katarzyna Pakosińska.
Do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną UPC Polska zostały zaproszone agencje PZL, Brain, Heart and Brain, BBDO Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w grudniu, a współpraca z wybraną agencją ma ruszyć z początkiem przyszłego roku.
Przez ostatnie 3,5 roku kreację reklam UPC Polska przygotowywała agencja Draft FCB (wcześniej działająca jako Draft FCB + AdFabrika), a występowała w nich Katarzyna Pakosińska, wcielając się w podwójną rolę: rozsądnej brunetki i naiwnej blondynki. Obecnie w takiej konwencji reklamuje pakiet internetowo-telewizyjny (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Czy UPC Polska zamierza w przyszłym roku kontynuować współpracę z Pakosińską, kiedy reklamy firmy będzie przygotowywać nowa agencja? - Na tym etapie nie podajemy tej informacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sadowska z biura prasowego UPC.
W przyszłym roku UPC Polska zamierza uruchomić usługi telefonii komórkowej i mobilnego internetu pod marką Horizon (przeczytaj o tym więcej).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?