„Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero pokazującej, że nie różni się ona smakiem od Coca-Coli. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, McCann Warsaw, K2 i Starcom.
W nowej reklamie Coca-Coli Zero ten napój zostaje podany podczas koncertu w opakowaniach zwykłej Coca-Coli. Dopiero prowadzący imprezę uświadamia widzom, że tak naprawdę piją Coca-Colę Zero. - Ideą kampanii jest zachęcenie konsumentów do spróbowania Coca-Coli Zero, aby sami ocenili, że jej smak jest równie wspaniały jak tradycyjnej Coca-Coli, a ponadto nie zawiera cukru, a tym samym kalorii - opisuje Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.
Poprzedni spot, oparty na takim samym schemacie, rozgrywał się w kinie (obejrzyj go).
Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Uwierzysz jak spróbujesz” w telewizji, kinach, internecie (m.in. serwisach społecznościowych) oraz wybranych kanałach sprzedaży. Globalną koncepcję kreatywną akcji przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media tradycyjne kupił dom mediowy Starcom, a za media elektroniczne odpowiada agencja K2.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)