Ruszyła kampania Vegety Natur Fix - Na Dwa Sposoby (wideo)
Firma Podravka Polska rozpoczęła nową kampanię, w której promuje Vegetę Natur Fix - Na Dwa sposoby. Podkreśla w niej, że produkt może być używany zarówno do dań mięsnych, jak i wegańskich.
W nowej kampanii obejmującej telewizję i internet promowana jest szeroka oferta produktów z kategorii Vegeta Natur Fix - na Dwa Sposoby.
We wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowane są dwie wersje nowych spotów reklamowych. Ich kreatywna konwencja opiera się na wyjaśnieniu widzom, że każdy produkt Vegeta Natur Fix można wykorzystać w swojej kuchni na dwa sposoby - do dania mięsnego oraz do dania wegańskiego. Wprowadzona do oferty marki nowa kategoria produktów, to odpowiedź na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie dietą wegańską.
Działania promocyjne realizowane są także w internecie, w prasie, w aplikacjach mobilnych oraz w punktach sprzedaży.
Konkurs dla konsumentów
Marka rozpoczęła również konkurs dla konsumentów, który potrwa do 18 lutego 2022 r. Aby, wziąć udział w akcji należy kupić dowolny produkt marki Vegeta. Następnie zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej apetytnakase.pl. Po prawidłowo wysłanym zgłoszeniu, uczestnik otrzyma zdjęcie potrawy wraz z przepisem. Zadaniem jest stworzenie kreatywnej nazwy dla dania ze zdjęcia. Każdy uczestnik co tydzień ma szansę na zdobycie 3.000 zł lub wygraną w postaci nagrody głównej 50 000 zł.
Ostatni raz produkty z linii Vegeta Natur promowane były jesienią 2020 roku.
W ofercie Vegeta Natur znalazły się: Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – spaghetti bolognese Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – klopsiki w sosie pomidorowym, Vegeta Natur – wegański lub mięsny – gulasz, Vegeta Natur – wegańska lub mięsna – lasagne i Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – burgery oraz Vegeta Natur – wegańska lub z mięsem – nadziewana papryka.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Vegety Natur Fix - Na Dwa Sposoby (wideo)