Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka
Chińska platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z serwisami Vimeo i Canva w zakresie oferowanych rozwiązań reklamowych.

Vimeo i Canva pomogą małym firmom reklamującym się na TikToku usprawnić dwa główne obszary - produkcję reklam i kreatywność.
Małe firmy mogą teraz korzystać z Vimeo Create, narzędzia do produkcji wideo wspieranego przez sztuczną inteligencję, które pozwala reklamodawcom produkować i publikować reklamy bezpośrednio w Menedżerze reklam TikToka w ciągu zaledwie kilku minut.
TikTok i Vimeo współpracowały również nad opracowaniem niestandardowych szablonów wideo dostępnych wyłącznie w Vimeo Create, zoptymalizowanych pod kątem platformy TikTok.
Canva na potrzeby tworzenia reklam na TikToku udostępnia bibliotekę zawierającą ponad 50 szablonów kreacji, co skraca czas tworzenia komunikatów. Szablony reklam Canva, w połączeniu z narzędziem Publish End Points, ułatwią i uproszczą pracę twórców, umożliwiając im natywne publikowanie atrakcyjnych wizualnie treści bezpośrednio na TikToku.
Czytaj też: Ruszył konkurs TikTok „Rising Star”
TikTok jest platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, krajach nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Analitycy oceniają, że TikTok na całym świecie ma ok. 3 mld użytkowników.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka