Test wzroku w warsztacie reklamuje promocję Vision Express dla kierowców (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła promocję skierowaną do kierowców. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub.
W ramach promocji przez cały listopad w salonach Vision Express przy zakupie kompletnej pary okularów korekcyjnych można skorzystać z niższej ceny soczewek dla kierowców (od 249 zł) oraz badania wzroku za 9 zł.
Ofertę wspiera kampania reklamowa oparta na spocie, w którym znana z wcześniejszych reklam para pracowników Vision Express w warsztacie samochodowym sprawdza, jak dobrze widzi kierowca.
W poprzedniej kampanii Vision Express, reklamującej kolejną odsłonę promocji „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”, wystąpili Filip i Zygmunt Chajzerowie.
Działania reklamowe firmy obejmują głównie telewizję, internet oraz jej salony.
Za kreację reklam odpowiada agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Test wzroku w warsztacie reklamuje promocję Vision Express dla kierowców (wideo)