„Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji
Magazyn „Viva!” i biuro podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
Katalog zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, pakiet ITAKAsmart oraz „Poznajmy się” - propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów (w tym hotele w formule „adults only”, „LGBT Friendly”, wycieczki „Kameralne podróże”, „Wakacje pod palmami” oraz „No limits”).
- Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami - komentuje Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika „Viva!”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W ofercie katalogu klienci znajdą także m.in. najmodniejsze kurorty, słynne resorty, a także ciekawe destynacje, które warto odwiedzić.
- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy - dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Premiera katalogu odbyła się w czwartek, 24 listopada. Jest dostępny w salonach firmowych i biurach sprzedaży Itaka w całym kraju.
Hasło przewodnie katalogu brzmi „Cały ten świat!”. Ambasadorką wspólnego projektu „Vivy!” i Itaki jest aktorka Maria Dębska.
Za kreację i promocję projektu odpowiada zespół Burda Media. Promocja katalogu potrwa od listopada 2022 roku do października 2023 roku i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji