Vizeum obsługuje mediowo firmę Bracia Sadownicy
Do grona klientów domu mediowego Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła firma Bracia Sadownicy, którą na rynek wprowadzili w ub.r. Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński.

Firmy nie podają, w jaki sposób nawiązały współpracę i jak długo będą ze sobą współpracować.
Vizeum przygotowuje szereg działań z zakresu planowania mediów oraz strategii komunikacji dla nowego klienta. Jednym z przedsięwzięć podjętych przez agencję jest przeprowadzenie kampanii na YouTube, promującej video klienta opowiadające o filozofii i historii marki Bracia Sadownicy. Równolegle, wspólnie z redakcjami: Onet Kobieta, Ofeminin, Noizz, Business Insider, przygotowywane są niestandardowe działania contentowe przybliżające użytkownikom życie w zgodzie z naturą, ideę slow life, oraz ukazujące jabłko jako integralną część polskiej kuchni i tradycji.
Marka Bracia Sadownicy została stworzona w ub.r. przez braci Adama i Pawła. Ich rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach. To marka promująca wartość polskich, markowych produktów jabłkowych: zarówno owoców, jak i ich przetworów. W ofercie są zarówno świeże jabłka, jak i produkty przygotowane na ich bazie. Wszystkie oparte są na sokach NFC, czyli nie z koncentratu, bez dodatku cukru.
Od marca br. firmę obsługuje agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris. Od lipca br. firma promuje się kampanią pod hasłem „Ci od jabłek”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Vizeum obsługuje mediowo firmę Bracia Sadownicy